Pristatymo sąlygos

  • Pristatymo kaina Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje – 0 Eur.
  • Kliento užsakymas yra pradedamas vykdyti tik klientui atlikus apmokėjimą už pasirinktas prekes ir paslaugas.
    5.3. Užsakymai yra pristatomi kliento pageidaujamą dieną, septynias dienas per savaitę, nuo 8 val. iki 20 val. Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  • Pildydamas pristatymo formą klientas privalo pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiką iš pateiktų užsakymo formoje (ryte 8:00-12:00 / dieną 12:00-16:00 / vakare 16:00-20:00). Klientas pageidaudamas tikslesnio pristatymo laiko turi kreiptis į mūsų konsultantus telefonu +370 677 94638 (Darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00).
  • Klientas apie priimtą užsakymą, o taip pat apie įvykdytą pristatymą, yra informuojamas elektroninio pašto adresu, nurodytu pildant užsakymo formą.
  • Kiekvienas užsakymo pristatymas papildomai yra derinamas telefonu su gavėju ir atsižvelgiama į gavėjo nurodytą įteikimo laiką ir vietą. Todėl užsakymo įvykdymo laikas ir vieta gali skirtis nuo nurodyto užsakyme. Gavėjo pageidavimu, gėlės gali būti perduodamos patikimiems tretiems asmenims (pvz. kaimynams ir kt.).
  • Tuo atveju, jei gavėjo nėra nurodytu adresu ir nebuvo nurodytas gavėjo telefono numeris, mūsų kurjeris bandys pristatyti antrą kartą vėlesniu laiku. Po nesėkmingo antro bandymo, Jūs būsite informuotas telefonu arba elektroniniu paštu apie tai, kad pristatymo nebuvo galima atlikti. Kurjeris yra įpareigotas palikti pranešimą apie siuntinį gavėjui. Darbovietėje, neradus gavėjo, gėlės perduodamos jo bendradarbiams.
  • Mes neatsakome už pavėluotą pristatymą arba nepristatymą, jei pateiktas adresas buvo nepilnas ar neteisingas, užsakyme nenurodytas arba nurodytas neteisingas gavėjo telefono numeris.
  • Nepavykus jokiais būdais pristatyti užsakymo, užsakovui apmokėjimas už gėles ir pristatymo mokestis negrąžinami. Jei gavėjas atsisako priimti gėles, apmokėjimas užsakovui negrąžinamas.
  • Gavėjas negali reikalauti pakeisti užsakytų prekių į pinigus ar kitas prekes. Pretenzijos iš gavėjo dėl kokybės priimamos tik užsakymo įteikimo metu.

Vasario 14, Kovo 8 ir Mamos dienos užsakymai vykdomi be įsipareigojimo tiksliam laikui, nurodomas tik orientacinis laikas.